Pages

Thursday 2 December 2010

Interesting Blog Award

Thanks to Kak Hanis yang bagi award ni. My blog is not that interesting, BTW. Haha

1) hanasakura-tomodachi.blogspot.com di mata anda.
Kak Hanis ni brilliant, tu sebab dapat sambung Ph.D kat Jepun. Pengalaman hidup dia kat sana bagi inspirasi yang satu hari saya akan jejakkan kaki ke Negara Matahari Terbit tu. Dan dia friendly walaupun kenal melalui blogosphere je dan tak pernah jumpa in real life. xD

2)Nama blog anda dan kenapa anda letak nama itu
Sarah Kushairi. Nama saya Sarah. Nama bapak saya Kushairi. Simple!

3)URL blog anda dan daripada mana datangnya idea itu
sarahkushairi.blogspot.com. Sama alasan macam di atas

4)Apakah kaedah dalam penulisan anda
Sebab saya gila-gila, saya mempunyai kecenderungan untuk menulis post yang gila-gila juga. Haha. kadang-kadang genre saya berbeza juga. Isu semasa, movies, music, buku, semua saya masukkan sekali.

5)Apa perasaan anda bila tengok blog orang lain cantik dan menarik sedangkan blog anda tidak
Saya tak kisah pun. Saya tak reti guna photoshop. LOL. Asalkan tak menyemak pandangan mata, tak kisahla.

6)Bilakah blog anda diwujudkan
Disember 2007. Lepas habis exam SPM. =)

7) Siapakah orang pertama tahu dan menjadi follower blog anda?
Orang pertama tahu adalah Jem, kawan sekolah sejak darjah tiga sampai sekarang. Dia yang ajar HTML codes, perkenalkan bloggers popular kat blogosphere ni, semua pasal blog dia la sifu saya. Kawan-kawan sekolah aje yang tahu. First follower pulak tak tau siapa sebab time tu followers punya application belum ada (eh, betul ke, LOL)

8) Sila tag 5 orang lain
saya rasa blog anda INTERESTING! (dan anda selalu comment kat posts saya :) )
a) MALIZAH sebab dia best friend saya sejak form 1 xD
b) JEMM sebab blog dia selalu letak gambar kawan-kawan sekolah xD
c) JOOLEEYAH sebab blog dia jadi rujukan macam mana nak bina ayat dengan baik xD
d) SYIDAH! sebab dia ex-roommate sejati selama 2 tahun! xD
e) ALONG MACHE sebab case studies dia sangat menarik xD
f) DAISUKI sebab dia tulis ayat pendek-pendek senang orang nak baca xD
g)  BUN sebab dia writes from his heart xD
h) LISA sebab dia punya blog AWESOME! xD
i) KAK TIMI sebab dia sempoi! xD

eh, 9 orang pulak. Takpe, suka hati saya nak bagi award kepada sesiapa pun. Saya seorang yang pemurah. Haha.

To the guys, sorry if this 'award' is girlish. :P
Kepada yang lain. Jangan sedih. Nanti saya dapat award lain saya akan anugerahkan kepada anda pula.

7 comments:

Luqman Fauzi said...

Aduuu...sedihnya. My blog is missing in action lah right now. Still, I'm honored that you tagged me.

I haven't stopped blogging, I just need a break from everything right now. Unlike with "Untitled", this time I actually deleted my blog. (Being a med student changes a lot of things DX)

For now, I'll give you an I.O.U. I'll respond to this tag sometime in the future, InsyaAllah

Sarah said...

What? You're closing your blog again? You should set up yr own world record for being the blogger who keeps on deleting/closing his blogs for millions of times. Not funny, I know. Haha.

Okay, do drop your new blog URL here. A little bit of superman, cream crackers and tea, untitled, scribbles, what's next?

Dasuki D5T7 said...

da'i'suki?
is it me?

Sarah said...

HAHA, yeah. It's youuu!

Typo. Nanti edit balik. xD

Dasuki D5T7 said...

nah,
i dont mind.
its funnier that way..
hahaha

syidah said...

hihi...macam mne bleh termasuk list nie...tenkiu sarah..
nie semangat nak improve blog saya

Sarah said...

Syidah, yeah yeah! Go go! :D