Pages

Thursday 24 October 2013

Before and After



Bak kata Iira, "Muka semua orang lepas Tutorial CPK Bro. Tarek". 

Indeed! Muka I jugak lepas habis PT attachment kat hospital. Lepas habis discussion dengan pharmacist and lecturer. Muka frustrated bila tak dapat meet the pharmacist's expectations, what the lecturer wants. This feeling of incompetence. Macam ni laaa...

Muka bila habis tutorial CPK yang dah pening-pening dengan banyak formula, equations and such..Muka confused bila dapat tahu "Eh kenapa tukar dengan value ni, lepas tu value tu pulak?" This feeling of "Macam mana ni, dah fourth year, next year dah kerja kat hospital". Macam ni laaa..

Oh yeah, 

Glossary:
PT: Pharmacotherapeutics
CPK: Clinical Pharmacokinetics

I'm in my final year now. It's the final run. I'm getting near to the finishing line now. I just need to speed up! Just a little bit more! There there... 

And my seniors ramai dapat Sabah and Sarawak. There there... 

Wassalam. 

No comments: