Pages

Friday 26 June 2009

Tagged by Ummu and Kina.. Hoho..

I've done this before. But nvm laa. Just for the sake of killing my precious time. LOL

1. Kekasih saya adalah : The one and only Allah s.w.t. Huhu. Talking about true and eternal love, OK.

2. Saya sedang mendengar : Lagu-lagu Arashi. Hoho.

3. Mungkin saya patut: Tidor. Dah pukul 12 lebih dah oii..

4. Saya baru sudah : siapkan tag sebelum ni. :P

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Sahabat tu dengar klasik sikit. Rakan tu ayat skema dalam karangan bahasa Melayu. Kawan tu selalunya budak kecil yang guna. Haha.

6. Saya tidak faham : Saya tak faham saya tak faham apa. Anda faham dengan apa yang faham ni? Faham-fahamkanla..

7. Saya perlu mencari: something. Tak bleh bgtau.

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : " Lagu apa ni?" Syidah bertanya.

9. Makna kehidupan : Balanced. Both in the world and hereafter. :)

10. Cinta itu adalah: Love is infinity. Haha. And indescribable. Never had that feeling though.

11. Saya paling suka : bila tengok cerita Jepun yang Matsujun and Yamapi berlakon. Muahahahaha..

12. Saya akan cuba : setia terhadap Matsujun walaupun Yamapi dan lain-lain sentiasa mengorat saya. Ahakss..

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : Ini dinamakan Manglish. Identiti rakyat Malaysia. Ada dalam gene diorang kot. :P

14. Telefon bimbit saya : berjenama Sony Ericsson. :P Tapi saya nak NTT DoCoMo! :)

15. Katil saya : sedang memanggil-manggil. " Saaaarrrrraaaaahhhhhh....tiddddddooooorrrr," Sangat ngeri pada pendengaran saya. Haha

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : " Dah tidor?" Habis tu siapa yang bercakap dengan anda ini? :P

17. Teknologi adalah : BEST!

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : Sebab practice kot. Haha. Practice makes perfect. But everyone is not perfect. Why practice? :P

19. Semalam : Saya alternate antara baca novel dengan Buku Organic Chemistry. Haha.

20. Hari ini : Saya nak habiskan novel tu. Hoho.Aja aja hwaiting!

21. Malam ini saya akan : tidolaa. Takkan pergi kelas kot?

22. Esok pula saya akan : Bangun sebab ada kelas FIM. Tapi saya pergi kelas pukul 8.10 pagi kot. Haha. Kelas start pukul 8.15.

23. Saya betul2 inginkan : semua yang saya inginkan. Haha.

24. Badminton atau futsal : Football la...

25. Karaoke : Pernah.. Banyak kali. Orang lain tak payah tahu.

26. Kereta : Nak kereta yang macam Matsujun ada.. :P

27. Bilik yang terang atau gelap : Intermediate. Haha.

28. Makanan jepun adalah : Best tapi pelik. Sushi dengan tempura memang best. Tapi miso soup rasa dia agak pelik dan masin! Yucckk.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang: Huh?

30. Siapa yang anda tag : Malas nak tag sapa-sapa.

I'm sleepy! ~~~

No comments: